Select your tickets
Online sales are closed.
For more information please contact the organizer.
The organizer's data is in the "Brought to you by" section.
Event details
Dissabte 10 de Juny hem propiciat una reunió per celebrar la tornada de la primavera i l'imminent arribada d'un estiu que ens demana que ballem pels esperits de la muntanya, perque plogui i es reguin amb aigua els arbres i amb música les ànimes.
Una trobada FamiliArt amb expressions artístiques per part de REIG BORD, FERRAN EXCESO, PACHA MUSTA, DJ ÍLEX, UK VENTURA.
L'amic PESCADOR JOSEP POU amanirà la trobada amb una Fideuà, tindrem vins del celler TAL COM RAJA i còctels de COCTELSUNRISE.
-
ÉS MOLT IMPORTANT QUE INTENTIS COMPARTIR COTXE.
- SEGUEIX LES INDICACIONS REFERENTS A L'APARCAMENT.
- DEIXA ELS TEUS COMPANYS PELUTS A CASA.
- NO HI HAURÀ SERVEI DE DATÀFON, PORTA EFECTIU.
COM ARRIBAR
Vinguis d'on vinguis indica al GPS la primera fita, que et durà fins l'entrada al GR-83. Des d'allà renova el teu destí al GPS i dirigeix-te a la segona fita, Can Camps.
Fita 1 (Entrada al GR-83) https://goo.gl/maps/Ld4G8xi7NVbaEEjr7
Fita 2 (Can Camps) https://goo.gl/maps/eqnDmSf6uYvJwcwr7
Per a més informació trobadescancamps@gmail.com
Access policy
The promoter has not specified underage access policy. If you have any questions, please contact them directly.
Comments
2