Selecciona tus entradas
Descripción del evento
Jornada ERRESÉ ESSECÉ · 22 de novembre · Freginals
Una trobada al voltant de la creació en residència, amb artistes, investigadores i agents culturals que imaginen nous escenaris per al futur cultural de l’Ebre.
- Freginals, Casal Municipal
- Dissabte, 22 de novembre de 2025
- 11:00 a 18:00
- Inscripció gratuïta amb dinar inclòs
ERRESÉ ESSECÉ és un nou projecte de l'Associació Cultural Eufònica dedicat a la recerca, la creació i la connexió entre art, territori i comunitat. El dia 22, a Freginals, acollim la jornada amb les presentacions dels projectes portats a terme i converses -moderades per Marta Oliveres, Annabel Roda i Arnau Horta- al voltant de la creació en entorns rurals, la contemporaneïtat, les gastronomies i l'arxivística, amb ponents com Albert Baldomà, Marina Monsonís, Cristina Dezi o Neus Lozano-Sanfèlix entre altres!
La inscripció inclou el dinar, una reinterpretació de receptes tradicionals a càrrec de Vanesa Bustos, cuinera i investigadora de la Sénia.
I a les 17:00 de la tarda, dues actuacions obertes al públic, fruit de dues residències diferents: Cristian Subirà (creat entre Sant Jaume d’Enveja i Finlàndia) i Isabel Archs (primera artista Confluence, a Québec)
PROGRAMA JORNADA ERRESÉ ESSECÉ
10:30 ACREDITACIONS I BENVINGUDA
11:00 CONVERSA 1: Creació i entorns rurals, pràctiques situades i i altres bestioles
11:45 CONVERSA 2: Arxivística del paisatge, preservació i creació
12:30 PAUSA CAFÉ
12:45 PRESENTACIONS de projectes (I)
13:30 CONVERSA 3: Tradicions i contemporaneïtat, un deute en la cruïlla rural
14:15 PAUSA VERMUT
14:30 DINAR amb Vanesa Bustos: la memòria dels aliments
16:00 PRESENTACIONS de projectes (II)
17:00 CRISTIAN SUBIRÀ
17:30 ISABEL ARCHS
Més info a culturaleufonica.org
Política de acceso
 
            