Selecciona tus entradas
Descripción del evento
Suite “La caiguda”, música de Gabriel Oliver Garau basada en la novela de l’escriptor Albert Camus i la versió teatral de Catherine Camus, traduïda i adaptada per Rodolf Sirera.
La suite consta d’una obertura i sis moviments, cada moviment és el resultat de la lectura de sis fragments del texte de Camus, fragments llegits i dramatitzats per l’actor Miquel Àngel Torrens.
El protagonista de la novela realitza un monòleg intens sobre la seva vida i té un sol interlocutor que resta en silenci escoltant la història del protagonista. En aquest concert, l’interlocutor silenciós serà el públic, interpel.lat sobre alguns dels temes exposats per Camus: el sentit de la vida, la falta o la tergiversació dels valors, la innocència o la culpa, el poder, l’esclavisme o la prostitució.
“La caiguda” és la tercera novel.la d’Albert Camus i fou editada l’any 1956, com a introducció al concert s’interpretarà el divertiment per a trio de vent de Malcolm Arnold, obra escrita el 1952.
PROGRAMA:
Divertimento per a flauta, oboè i clarinet (Malcom Arnold)
Allegro energico
Languido
Vivace
Andantino
Maestoso-Prestissimo
Piacevole
La caiguda (Biel Oliver / Albert Camus)
Suite sobre fragments de la versió de Rodolf Sirera de l’obra La caiguda d’Albert Camus
Obertura
Jean Baptiste Clamence
Vals de París
Louré. Passacaglia. El suïcidi
Sicilienne. El sud-est asiàtic
Passepied. El comediant
Air. Jesucrist. Final
INTÈRPRETS:
Enrique Sánchez, flauta
Joan Rodríguez, oboè
Gabriel Oliver, clarinet
Miquel Àngel Torrens, actor-rapsoda
*Condicions:
Política de acceso